loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 373 چهارشنبه 22 آبان 1392 نظرات (0)

دلم تنگ غروب کربلاته

برای مشاهده تصویر سایز اصلی روی متن بالا کلیک کنید

 

کربلا نرفتن سخت است...کربلا رفتن سخت تر!!! تا نرفته ای شوق رفتن داری...تا رفتی شوقِ مُردن!!!!
کربلا رفته ها می دانند....بعد از کربلا روضه ی حسین؛حکمِ زهر دارد برای دلِ اوراق شده زائر !!!!!
آخر اینجا؛
دیگر عبّاس نیست؛تا آرام شوی در حریم امنش... 

دلنوشته ای خطاب به ارباب خوبی ها:

اربابم سلام.روم نمیشه سرم رو بالا بیارم و حرفی بزنم ولی دلم خوشه که تورو دارم و دور از نامردی هاو بی خدایی های زمانه تورا دارم. میدونم دلت رو خیلی شکوندم.ای کاش فقط دل خودت بود و دیگر فلب امام زمانم را به درد نمیاوردم.یا حسین بعداز خدا تو از همه بهتر میدانی که بیچاره ی صحن و بارگاهتم.

آره میدونم یه بار اومدم نگو که خیلی ها هنوز یه بارم نیومدن ولی به پهلوی شکسته ی مادرت قسم دارم از دوریش دیوونه میشم بخدا کسی که تا حالا نیومده نمیدونه اونجا چه خبره.ولی یک بار رفته ها میدونن که میای اونجا قلبت رو جا میذاری و برمیگردی.اونقدر گلوم رو بغض گرفته که نمیتونم حرف بزنم ولی چه کنم دلتنگم.

باچه زبونی بگم بیچاره ی یه نگاه به اون صحن خوشگلتم ارباب.حاظرم تموم زندگیمو فدات کنم و فقط، فقط یه نگاه دیگه به اون ضریح خوشگلت بندازم.

یاد اون سینه زنی های نیمه شب تو حرمت بخیر.

یاد اون نمازای ملکوتی تو حرمت بخیر.

یاد اون نعره حیدری رو برو ایوون طلا امیرالمونین بخیر

یاد اون حروله های تو بین و الحرمین و اون پابرهنگیا بخیر

یاد  روضه های روبرو قتلگاه بخیر

یاد زیارت تله زینبیه و خیمه گاه بخیر

بخدا هنوز بوی انبری که تو حرمت میومد به مشامم میرسه

ارباب محتاج کرمتم.......ارباب دلتنگ حرمتم

التماس دعا ر.ن

منبع: ashuora.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 745
  • آی پی دیروز : 673
  • بازدید امروز : 18,242
  • باردید دیروز : 13,696
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 89,920
  • بازدید ماه : 196,213
  • بازدید سال : 1,500,658
  • بازدید کلی : 7,699,960