loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 287 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (0)
عبدالله بن ابراهيم جعفر مى گويد: از امام كاظم عليه السلام شنيدم كه مى فرمايد: چون شام كنى و ببينى كه خورشيد در حال پنهان شدن است ، اين دعا را بخوان ، اين دعا امان از شر هر درنده و از شر شيطان لعين و فرزندان او و از هر حيوانى كه دندان گيرد و يا بگزد؛ و گوينده اين كلمات آن گاه كه آن را خواند از دزد و ديو نترسد.

 

بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله الذى لم يتخذ ولدا و لم يكن له شريك فى الملك و لم يكن له ولى من الذل و كبره تكبيرا الحمد لله الذى يصف و لا يوصف و يعلم و لا يعلم ، يعلم خائنة الاعين و ما تخفى الصدور، اعوذ بوجه الله الكريم و باسم الله العظيم من شر ما ذرا و ما برا و من شر ما تحت الثرى و من شر ما ظهر و ما بطن و من شر ما كان فى الليل و النهار و من شرابى مرة و ما ولد و من شر الرسيس و من شر ما وصفت و ما لم اصف ، فالحمد لله رب العالمين .(102)

 

منبع: dooa.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 726
  • آی پی دیروز : 673
  • بازدید امروز : 17,228
  • باردید دیروز : 13,696
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 88,906
  • بازدید ماه : 195,199
  • بازدید سال : 1,499,644
  • بازدید کلی : 7,698,946