loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 219 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس و جملات زیبای تبریک تولد

اس ام اس و جملات زیبای تبریک تولد

 

الفبا برای سخن گفتن نیست ، برای نوشتن نام توست اعداد پیش از تولد تو به صف ایستاده اند تا راز زاد روز تو را بدانند . . .
تولدت مبارک . . .

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

تو یک تولدی شدی به قلب زخمی ام ببین / که با تو من ظهور شدم احیا شدم مثل نگین
عزیز مبارکت باشه امروز روز تولدت / این قلب خسته منه بردار برو ما خودت . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

وجود زیبایت وارد به دنیا میشود / هدیه سالروزش این آوا میشود
عاشقی چون من بی پروا میشود / در شعر تولد غرق رویا میشود
اینگونه سالی دگر ازعمر تو آغاز میشود
تولدت مبارک . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

امشب چه شبی روشن و زیبا و مصفاست / احسنت ، به این جشن دل انگیز که برپاست
گویا که گلی پای نهاده ست به گیتی / کز فرّ و شرف ، آبروی جمله ی گلهاست . . .
تولدت مبارک

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

 

زبان ما قاصر است از شکر نعمت تولد و حس بودن شما
در روز تولدت سر بر زمین سائیده و از درگاه حضرت حق نهایت سپاس خود را بجا آورده و برایت  سالهای سال عمر با عزت و برکت خواستاریم . . .
باشد که بقاء عمرت با عزت و سربلندی و توام با خدمت باشد . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

امروز روز توست و من
تمام دلتنگیهایم را
به جای تو
در آغوش می کشم
چقدر جایت میان بازوانم خالیست
تولدت مبارک

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من نه برای تو . . .
که تنها برای “ ما ” آبیست . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

این هدیه ی آسمانی چشمانت / دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم / تقدیم به مهربانی چشمانت . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید
که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است
بهانه ی زندگیم تولدت مبارک . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

زمین در انتظار تولد یک برگ ، من در حال شمارش معکوس
صفر همیشه پایان نیست گاهی آغاز پرواز است
تولدت مبارک . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

از یک نگاه تو رنگم پریده است ، قربان آن شوم که تو را آفریده است
عزیزم تولدت مبارک . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست
جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است
سالروز تولدت مبارک . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

سالروز تولد قشنگت را با رقص سفید برف ها همچون سفیدی دلت
بر اسمان قلبمان جشن می گیریم و صمیمانه فصل شکفتنت را تبریک می گوییم . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

گل من تولد تو تولد من است ، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود ، و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم
تولدمان مبارک !

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

امروز تولد توست و بهترین زمانی که خدا میخواست مرا با هدیه ای شاد کند .
آری درست است این هدیه قبل قبل از وجود خودم از آسمان آمده ولی مهم
این است که از آن دل من بوده . . .
تولدت مبارک

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید
غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید
روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود
اسمان در مقدمت باران گل باریده بود
تولدت مبارک . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست . . .
میلادتو معراج دستهای من است ، وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم . . .

 

 

 

اس ام اس و پیامک تبریک روز تولد

 

 

 

عزیز دلم تولدت را تبریک می گویم و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول موفقیت و بردباری باشد . . .

 

منبع: takpayamak.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 748
  • آی پی دیروز : 673
  • بازدید امروز : 18,576
  • باردید دیروز : 13,696
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 90,254
  • بازدید ماه : 196,547
  • بازدید سال : 1,500,992
  • بازدید کلی : 7,700,294