loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 307 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

پسر خالم از مهد اومده میگه: شعر برات بخونم؟
میگم : بخون عزیزم!
شروع کرده :
دخترای لاله زار خوشگلاشون، تیغ می کشن به پر و پاهاشون، آدم میمیره براشون! آدم میمیره براشون!
میگم : اینو کی بهت یاد داده؟
میگه : خانم مومنی (مربیشون) نیومده بود امروز، آقا جمال (راننده) باهامون کار کرد

قابل توجه کسانی که از جاستین بیبر متنفر هستند
من زندگیم را مدیون جاستین هستم!
در نهم مارس ۲۰۰۹ شش ماه بود که بعد از یک تصادف وحشتناک در کما بودم.
روزی پرستار من رادیو را برای آهنگ جاستین روشن کرد.
خب من از جای خود بلند شدم و رادیو را خاموش کردم ..!

شما آقا پسری که ابروهاتو نخ میکنی شبیه جارى دخترعموی من میشی …
دیگه نباید از واژه نوکرتم و چاکرتم و اینااستفاده کنی !شما از واژه های الهی و عجیجم اینا استفاده کن !!بوس برات :))

من تا دیشب فکر میکردم تلفظ درست ماشین audi – آیودی است نگو تو ایران همه میگن آئودی…دختر خالم جدیداشوهرش براش یه ماشین آئودی گرفته… شوهرشم خیلی پولداره… دیشب تو مهمونی شلوغ اقوام اونم بود…بهش گفتم مرضیه از آیودیت راضی هستی؟… یه دفعه رنگش سرخ شد و هیچی نگفت… فکر کردم متوجه نشد دوباره هم پرسیدم..حاضرین هم کم کم سکوت کردن ببینن ما چی میگیم… گفت:آره دیگه …به هر حال اینم یه روشی ایه …
گفتم:اذیت که نمیکنه؟.. شکسته بسته و آروم گفت:نه… اصلا متوجه هم نمیشم…دیدم که شوهرش رنگش سرخ شده بود ولی توجه نکردم..
یه دفعه خانمم که کنارم نشسته بود از عصبانیت یه نیشگون گنده ازم گرفت و در گوشم گفت:بی ادب…این چه سوالیه از یه خانم می پرسی؟ گفتم مگه چیه؟ گفت:آیودی اون دستگاهیه که تو رحم میذارن برای جلوگیری از حاملگی… بذار برسیم خونه من میدونم و تو….
والا بلا..این اشتباه لفچی بود… ازدیشب ولن کن ماجرا نیست… یکی به داد من برسه…

چند روز پیش خونه ی مادر بزرگم بودیم،مادر بزرگم گفت:امیر خیر ببینی برو از تو کمد فاکر بابابزرگتو بیار،
من که شبیه علامت سوال شده بودم،پسرخاله هام و مادرم هم که بندری میزدن از خنده.(منظورش واکر بود).
من:فاکر؟؟؟؟؟!!!

آهای خانومی که تو زندگی فقط حواست به تجملات و چشم هم چشمی و جیم و استخر و مهمونی و لباس و نهایت درس مشق بچس… از شوهرت یادت نره… اون فقط ماشین چاپ اسکناس نیست… غیر جسمت روحت هم نیاز داره

 

ironiha.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 762
  • بازدید امروز : 1,666
  • باردید دیروز : 19,574
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,666
  • بازدید ماه : 199,211
  • بازدید سال : 1,503,656
  • بازدید کلی : 7,702,958