loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 245 چهارشنبه 28 اسفند 1392 نظرات (0)

جاتون خالی روز عروسیم، صبح خانمم رو سریع بردم یه ارایشگاه معروف که همزمان چندتا عروسو آماده می کردن
خلاصه منم بعد آرایشگاه خودم با فیلمبردارها رفتیم دنبال عروسدم آرایشگاه
اسم خانمم رو به دربون آرایشگاهی دادمو بعد چند دقیقه گفتن خانمتون بالای پله ها منتظرتون هستن
منم با افتخار دیدم خانمم با لباسو شالو چادرپیچ شده بالا پله ها واستاده
منو میگب،منم بایه غروری نسبت به دومادای دیگه دونه دونه پله هارو رفتم بالا پیش خانمم؛
فیلمبردار گفت دست خانمتو بگیر کمکش کن بیاد پایین
آقا چشتون روز بد نبینه ماهم جوگرفته بود حول شدم داشتم چادرو تورو لباسو خلاصه هرچی بود میزدم کنار که دستشو پیدا کنم. حالا مگه لامصب پیدا می شد؛توهمین حال یهو خانمم شروع کرد دادو بیداد که مرتیکهخر اشتباه گرفتی دست به من نزن آقای فلان فلان شده…
منو میگی،وقتی شنیدم این صدا،صدای خانمم نیست ،انگار یه لگن آب ییییخ ریختن روم از خجالت چشمام سیاهی می رفت
شوهرشم با نگاهش داشت سیاهو کبودم میکرد
دیگه منم سرمو انداختم پایینو ترک زمین کردم

دیدم یه شماره غریب اس ام اس داده
” سلام آقا خوشگلـــه ، با من دوست میشی ؟ ”
با خودم گفتم حتما باز مریم داره با یه شماره غریب امتحانم می کنه
بی خیال هم که نمیشه
زدم
” نه .. لطفا مزاحم نشید ، من دوست دختر دارم .. رابطمم باهاش خیلی خوبه ”
زد :
” جدا ؟؟ چه پسر با معرفتی ! کاشکی با من دوست میشد این آقا پسر ، اسمش چیه حالا ؟ ”
زدم نگین و گفتم دیگه هم اس ام اس ندید لطفا
زد :
” حالا خیلی هم جـَو فردین بازی و معرفت نگیرتت بابا ! پدرتــم ، این شماره ی همکارمه ، خواستم بگم من گوشیم خاموش شده , خواستی بیای دنبال ماشین به این زنگ بزن
راجع به نگین خانومم اومدم خونه مفصل به خدمتت می رسم ! مطالب طنز سوتی های شنیدنی سرگرمی جوک تفریحی ایرونیها    سوتی های شنیدنی

* * * * * * * * *

امروز تو پارک محلمون به چن تا از گربه های پارک داشتم کالباس می دادم
بعد یه دختری که داشت رد می شد بلند گفت: این همه آدم بدبخت بیچاره با این وضع گرونی نون ندارن بخورن بعد این مایه دارا(منظورش مثلا من بودم) به گربه ها غذا میدن!!!
منم بلند جواب دادم: گربه های زبون بسته نمیتونن به وضع مملکت اعتراض کنن ولی بدبخت بیچاره ها اگه خیلی بهشون فشار اومده میتونن برن اعتراض کنن!
گفت مثلا دیگه چجوری اعتراض کنیم آقای بداخلاق!
گفتم: حرکت گلشیفته فراهانی رو الگوی اعتراضی خودتون قرار بدید

با یه بیشور گفتن مکالمه رو تموم کرد رفت!!! :))

* * * * * * * * *

داشتم از بیرون میومدم دیدم یه بچه شیش هفت ساله تو کوچه داره تنهایی فوتبال بازی می کنه بهش گفتم ببینم میخوای بشی رونالدو؟ گفت نچ. گفتم پس چی مسی؟ بازم گفت نچ، توپشو زد زیر بغلش گفت رونالدو و مسی میخواستن بشن مارادونا شدن این، من باید بالاتر از اینا بشم. گفتم مثلاً کی؟ گفت کریم باقری.
اعتماد به نفس ملّیه ما داریم؟

* * * * * * * * *

عاقا ما یه رفیق داریم قدش خیلی درازه خیلی هم این رفیقمون چرت و پرت میگه خلاصه یه روز این رفیقمون شروع میکنه به چرت و پرت گفتن ، معلم اینو میندازه بیرون منم میام مثلاً قضیه رو جم کنم میگم اغا اینو ببخش از قدیم گفتن ادم قد بلند خون به مغزش نمیرسه ! تا اینو گفتن دیدم همه زدن زیر خنده تا به خودم اومدم دیدم بیرونه کلاسم ! هرچی فکر کردم که چرا معلم منو انداخت بیرون ! فهمیدم قده معلمه از رفیقم بلند تر بوده !!!!

* * * * * * * * *

عاغا یه شب ما با رفیقامون تو کوچه بودیم آشغالی اومد از کوچمون رد شد رفت کوچه کناریمون که به کوچه ما وصله داخل کوچه یه طرف یه پراید طرفه دیگه پر ماشین بود آشغالی اومد رد شه دید جا نمیشه جا هم تنگ بود هر چی بوق و زنگ زد صاحاب پرایدو پیدا نکرد هیچی دیگه ما رو صدا زد پرایدو بلند کردیم گذاشتیم تو پیاده رو مطالب طنز سوتی های شنیدنی سرگرمی جوک تفریحی ایرونیها    سوتی های شنیدنی ؛خواستم بگم اگه پراید دارین مواظب باشین بلند نکنن مطالب طنز سوتی های شنیدنی سرگرمی جوک تفریحی ایرونیها    سوتی های شنیدنی

 

ironiha.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 125
  • آی پی دیروز : 762
  • بازدید امروز : 2,663
  • باردید دیروز : 19,574
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,663
  • بازدید ماه : 200,208
  • بازدید سال : 1,504,653
  • بازدید کلی : 7,703,955