loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 233 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

سری جدید اس ام اس های عاشقانه و احساسی

سری جدید اس ام اس های عاشقانه و احساسی

دلم رو قفل کردم و کلیدش رو هم انداختم تو رودخونه!
دلم جنبه عاشق شدن نداره!
همون بهتر که “قفل” باشه تا “آزاد راه”!

خودم قبول دارم کهنه شده ام
آنقدر کهنه ، که می شود روی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت
بنویس و برو . . .

یکی از لذتهایی که نیست خودتی که باید باشی ونیستی

به سلامتی کسایی که اگه بهشون ۴میلیارد پول که سهله کل دنیا رو هم بهشون بدی بگی عشقتو ول کن بازم به عشقشون وفادار میمونن

با شما هستم …?
شمـــایـــے ڪـه کســــے دوستتـان دارد،
بــــله !!!
بـــا شـــما هستـــم!
هیچـــے…
فقط خــــوش بـــحالتـــان…

چه زیبا میگه شهاب حسینى:داشتم به صدات گوش میدادم؛حواسم به حرفات نبود!

خدا جون میشه یواشکی بهم بگی اونی که ازش بیخبرم حالش چطوره؟؟

همچو ابری بر بیابانی
می شنیدم نیمه شب در خواب
هایهای گریه هایش را
در صدایم گوش میکردم
درد سیال صدایش را
شرمگین می خواندمش بر خویش
از چه رو بیهوده گریانی
در میان گریه می نالید

بس که لبریزم از تو می خواهم
بدوم در میان صحراها
سر بکوبم به سنگ کوهستان
تن بکوبم به موج دریا ها
بس که لبریزم از تو می خواهم
چون غباری ز خود فرو ریزم
زیر پای تو سر نهم آرام
به سبک سایه تو آویزم

اگر روزی رسیدی که من نبودم
تمام وصیتم به تو این است
” خوب بمان ”
از آن خوب هایی که من عاشقش بودم..!

در این روزگار پر از درد
کسی هست برایم…
که به خاک میسپارد دردهایم را
و به دوش میکشد غصه هایم را
همین که کنارم باشد بس است برای فراموش کردن دردها…

98فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 43
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 368
  • آی پی دیروز : 716
  • بازدید امروز : 6,371
  • باردید دیروز : 21,711
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 64,353
  • بازدید ماه : 170,646
  • بازدید سال : 1,475,091
  • بازدید کلی : 7,674,393