loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 663 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام برگرد

( ترانه : امیر کیانی / آهنگ و تنظیم : ایمان غلامی / میکس و مسترینگ : حمید نجفدری )
( کلارینت : بابک یوسفی / پیانو : مجید حسین پور / دمام : کهدی رضایی )

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی به نام برگرد

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده ایمان غلامی به نام برگرد + متن آهنگ

 

MP3 – ۳۲۰

Iman Gholami – Bargard

MP3 – ۱۲۸

Iman Gholami – Bargard

————————————

متن آهنگ  ایمان غلامی به نام برگرد

تو هر بار رفتنت از صبح یه داغی رو دلم مونده

یه روزی می بینی این دوری دلو تا ریشه سوزونده

تو دنیا سهم من بودی به دنیای خودم برگرد

تو هر بار رفتی برگشتی یه بار دیگه هم برگرد

برگرد چشمام با گریه عکساتو نگاه کرد

برگرد کی بود اینقدر برامون بد دعا کرد

برگرد زمونه بدجوری ما رو جدا کرد

*************

یه حالی دارم این روزا تمومش اشک و دلتنگی

ببخش این آخرین باره تو که حالم رو میفهمی

هنوز وقتای تنهایی به دستای تو وابسته ام

واسه برگشتنت اینجا هنوزم منتظر هستم

درسته فاصله داری درسته دوری از دستم

ولی دلگرم اون لحظه ام تو عکسامون پیشت هستم

برگرد چشمام با گریه عکساتو نگاه کرد

برگرد کی بود اینقدر برامون بد دعا کرد

برگرد زمونه بدجوری ما رو جدا کرد

98فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 99
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 767
  • آی پی دیروز : 800
  • بازدید امروز : 9,476
  • باردید دیروز : 28,432
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 117,601
  • بازدید ماه : 370,208
  • بازدید سال : 1,985,495
  • بازدید کلی : 8,184,797