loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 229 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ندیم به نام سفر

( ترانه : مهرزاد امیر خانی / تنظیم و میکس و مسترینگ : رضا پناهی )
( آهنگ : امین علیپور / با تشکر از EMO BAND )

 دانلود آهنگ جدید ندیم به نام سفر

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده ندیم به نام سفر

MP3 – ۳۲۰

MP3 – ۱۲۸

————————————-

متن آهنگ جدید ندیم به نام سفر

سفر شروع فاصله است

بازم دلم شکست

دوباره رفت و عکسش اینجا رویروم نشست

بجز یه بغض بی صدا

ازم چی باقیه

جدایی راحت و آشنایی اتفاقیه

به جای هر دومون عذاب میکشم

خدا میخواسته این جوری من عاشقت بشم

بدون تو ببین که حال من بده

مگه بلایی مونده که سرم نیومده

تو لااقل منو به دست شب نده

درسته یا غلط خودت بگو به من

تو بودی و چه غصه ها کشیده قلب من

من از تو دلخورم ، حواس تو کجاست

که این همه هوای گریه بین ما دوتاست

خودت بهم بگو که شاید اشتباست

******

یه عمر چشای من به در

همیشه منتظر نشسته خیس و بی صدا

تو یه عمر نبودی و نشد

که حس ما دو تا

دوباره ساده باشه مثل اون روزا

به جای هر دومون عذاب میکشم

خدا میخواسته این جوری من عاشقت بشم

بدون تو ببین که حال من بده

مگه بلایی مونده که سرم نیومده

تو لااقل منو به دست شب نده

درسته یا غلط خودت بگو به من

تو بودی و چه غصه ها کشیده قلب من

من از تو دلخورم ، حواس تو کجاست

که این همه هوای گریه بین ما دوتاست

خودت بهم بگو که شاید اشتباست

98فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 736
  • آی پی دیروز : 673
  • بازدید امروز : 17,481
  • باردید دیروز : 13,696
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 89,159
  • بازدید ماه : 195,452
  • بازدید سال : 1,499,897
  • بازدید کلی : 7,699,199