loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 252 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید حامد برادران و حامد شمس با نام از من دلگیری

دانلود آهنگ جدید حامد برادران و حامد شمس با نام از من دلگیری

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده حامد برادران و حامد شمس به نام از من دلگیری

 

MP3 – ۳۲۰

MP3 – ۱۲۸

———————————

متن آهنگ جدید حامد برادران و حامد شمس با نام از من دلگیری

از من دلگیری شنیدم داری میری

همه می دونن عاشقتم پس چرا داری میری

از من دلگیری شنیدم داری میری

همه می دونن عاشقتم پس چرا داری میری

عاشقتم و نمی تونی تنهام بذاری

نکنه می خوای روی دل من پا بذاری

عاشقتم و نمی تونی تنهام بذاری

نکنه می خوای روی دل من پا بذاری

♫♫♫♫♫♫

بود و نبود من واست فرقی نداره

می دونم عاشقم میشی اگه دنیا بذاره

واسه همین اجازه نمیدم هیشکی تو دنیا

از چنگ منه دیونه عشقم و دراره

عاشقتم و نمی تونی تنهام بذاری

نکنه می خوای روی دل من پا بذاری

عاشقتم و نمی تونی تنهام بذاری

نکنه می خوای روی دل من پا بذاری

♫♫♫♫♫♫

از من دلگیری شنیدم داری میری

همه می دونن عاشقتم پس چرا داری میری

از من دلگیری شنیدم داری میری

همه می دونن عاشقتم پس چرا داری میری

عاشقتم و نمی تونی تنهام بذاری

نکنه می خوای روی دل من.پا بذاری

عاشقتم و نمی تونی تنهام بذاری

نکنه می خوای روی دل من پا بذاری

♫♫♫♫♫♫

بود و نبود من واست فرقی نداره

می دونم عاشقم میشی اگه دنیا بذاره

واسه همین اجازه نمیدم هیشکی تو دنیا

از چنگ منه دیونه عشقم و دراره

عاشقتم و نمی تونی تنهام بذاری

نکنه می خوای روی دل من پا بذاری

عاشقتم و نمی تونی تنهام بذاری

نکنه می خوای روی دل من پا بذاری

98فان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 95
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 773
  • آی پی دیروز : 800
  • بازدید امروز : 9,517
  • باردید دیروز : 28,432
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 117,642
  • بازدید ماه : 370,249
  • بازدید سال : 1,985,536
  • بازدید کلی : 8,184,838