loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 269 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

زبانم را نگاه خسته ات بست/زمستان با زمستان ها بپیوست
نگاهت لرزشی انداخت در دشت/دلم چون متن یک آیینه بشکست

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

قشنگترین شعرم را برای شب شعر چشمان تو گفتم،

پس تو نیز قشنگترین لبخندت را برای لحظه دیدار نگه دار

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست،

تنها به نگاه او می سپارمت

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

آنکه ویران شده از یار مرا می فهمد/آنکه تنها شده بسیار، مرا می فهمد
چه بگویم که چنان از تو فرو ریخته ام/که فقط ریزش آوار مرا می فهمد

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

از پاسخ من معلمان آشفتند/از دهانشان هر چه در آمد گفتند
اما به خدا هنوز من معتقدم/از جاذبه تو، سیب ها می افتند

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

به نام خدائی که هستی را با مرگ، دوستی را یک رنگ، زندگی را با رنگ، عشق را رنگارنگ، رنگین کمان را هفت رنگ، شاپرک را صد رنگ، و مرا دلتنگ تو آفرید

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

هر دو چشمان تو دنیای من است، گر نمی بینم تو را، یادت نگهدار من است

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

ندارم لحظه ای از تو رهائی/امان از عشق و این رهائی
 تمام ترس من ناگفته پیداست/مبادا بین ما افتد جدائی

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

چشمانت را ورق بزن، شاید در گوشه ای از آن مرا به یادگار کشیده باشی

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

تو را در قلب شعرم می گذارم/به نام عشق آن را می نگارم
 تمام حرف من در شعر این بود/تو را تا بی نهایت دوست دارم

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

تنها صدای قلب تو حرمت خونه منه/کاشکی بدونی خواستنت به قیمت جون منه

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

در مرام ما اسیران عاشقی رسمی ندارد/دوستی را می پرستیم چون که پایانی ندارد

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

2تا صدا هست که خیلی دوستشون دارم
1- صدای تو وقتی که هستی
 2- صدای اس ام اس تو وقتی که نیستی

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

نه پای رفتنم اکنون، نه بال پرواز است
 از این چه سود که بر من، در قفس باز است

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن/با مردم بی درد ندانی که چه درد است

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر، فقط میدانم در آغوش منی، بی آنکه باشی و رفتی، بی آنکه نباشی

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

بی تو هر شب عاشقی بارانی ام/لاله پژمرده و زندانی ام
 بی تو در کنج همه دلواپسی/بی تو من آغاز یک ویرانی ام

اس ام اس های عاشقانه جدید و خواندنی

ببخشید اشتباهی اس ام اس دادم!
خواستم واسه گل فروش بفرستم، به خود گل فرستادم!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 88
  • تعداد اعضا : 1180
  • آی پی امروز : 803
  • آی پی دیروز : 800
  • بازدید امروز : 9,977
  • باردید دیروز : 28,432
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 118,102
  • بازدید ماه : 370,709
  • بازدید سال : 1,985,996
  • بازدید کلی : 8,185,298