loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 297 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

 

روزی که با تو شروع نشود
اصلا نمی ارزد
به شب برسانی اش

اس ام اس های فوق عاشقانه و لاو

اگر تو را امتحان میگرفتند ،
بی شک من رتبه ی اول میشدم ،
بس کــه تــکرار کردم نامـت را در مرور خاطرات

اس ام اس های فوق عاشقانه و لاو

تو میدانی از مرگ نمترسم،
فقط، حیف است،
هزار سال بخوابم و خواب تو را نبینم

اس ام اس های فوق عاشقانه و لاو

گرمایی بوده ام همیشه ولی بین خودمان بماند ،
سرمایی میشوم
وقتی پای آغوش تو در میان باشد

اس ام اس های فوق عاشقانه و لاو

عشق من بیا 
قول می دهم که : قایقت شوم ؛
تو فقط بادبانم باش
بگذار هر چه حرف پشت سرمانم می زنند ،
باد هوا شود ؛ و دورمان کند از این آدم ها

اس ام اس های فوق عاشقانه و لاو

شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم
 خودمانی میگویم ، به آخر که برسی فقط نگاه میکنی !!

اس ام اس های فوق عاشقانه و لاو

سرنوشتم چیز دیگر را روایت میکند / بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند
 قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت / غرق در خون یکنفس دارد دعایت میکند

اس ام اس های فوق عاشقانه و لاو

تو از آن هایی هستی
که فکر بـه تو ، دیدن توست
 و دیدن تو فکر تو

اس ام اس های فوق عاشقانه و لاو

هـر شـب از پـشـت صـفـحـه کـوچـک مـوبـایـل . . .
در آغـوشت مـیـگـیـرم . . .
 و نـمـیـدانـی کـه چـه آرامـشـیـسـت هـمـیـن آغـوش خـیـالـی !!!

اس ام اس های فوق عاشقانه و لاو

دوست داشتن ساده است و باور کردنش سخت
تو ساده باور کن ، که سخت دوستت دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 757
  • آی پی دیروز : 612
  • بازدید امروز : 12,999
  • باردید دیروز : 9,805
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 29,455
  • بازدید ماه : 135,748
  • بازدید سال : 1,440,193
  • بازدید کلی : 7,639,495