loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 263 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس فوق عاشقانه جدید

اس ام اس عاشقانه

 

من را بگیر از این روزهای دربدر
از این روزها
از این شب های بی ثمر
من را ببر به خاطرات رفته اون روزهایی که تو جا گذاشتی پشت سر

اس ام اس فوق عاشقانه جدید

تمام دلم دوست داردت تمام تنم خواستار توست بیا و به چشم قدم گذار که این همه در انتظار توست...

اس ام اس فوق عاشقانه جدید

ز شب نیمی گذشت و پرتو ماه به کنج کلبه ام ناخوانده سر زدسپیدی بر سیاهی های جانمز نو نقشی دگر، رنگی دگر زد

اس ام اس فوق عاشقانه جدید

رفیق اهل دل و یار محرمی دارم بساط باده و عیش فراهمی دارم کنار جو،
چمن شسته را نمی خواهم که جوی اشکی و مژگان پر نمی دارم

اس ام اس فوق عاشقانه جدید

نگاه دار که عمری به راه چون تو سواری فشانده چشم سرشکی،
نشانده اشک غباری به لوح سینه خیالم کشیده نقش عزیزی بدان عزیز نماید نشانه ها که تو داری

اس ام اس فوق عاشقانه جدید

اشک هایت را چه کسی پاک کند چه کسی عاشقانه می نویسد اسم تو را بدون من هزار سال دیگر هم بدون کسی نمی شکند طلسم تو را

اس ام اس فوق عاشقانه جدید

کاش من هم، همچو یاران، عشق یاری داشتم 
خاطری می خواستم یا خواستاری داشتم
 تا کشد زیبا رخی بر چهره ام دستی ز مهر،کاش، چون ایینه، بر صورت غباری داشتم

اس ام اس فوق عاشقانه جدید

رفتم اما دل من مانده برِ دوست هنوز می برم جسمی و،
جان در گرو اوست هنوز هر چه او خواست،
 همان خواست دلم بی کم و کاست گرچه راضی نشد از من دل آن دوست هنوز گر چه با دوری او زندگیم نیست

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 762
  • بازدید امروز : 6,638
  • باردید دیروز : 19,574
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,638
  • بازدید ماه : 204,183
  • بازدید سال : 1,508,628
  • بازدید کلی : 7,707,930