loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 205 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه بهمن 91

اس ام اس عاشقانه

 

پارک = پنچری ، اما تو نه ! هرجای دلم میخواهی ، پارک کن !

اس ام اس عاشقانه

اسمش تقصیر است ، حالا تو هی خودت را آرام کن ، بگو نه تقدیر

اس ام اس عاشقانه

سخت میترسیدم از اینکه
من از نژاد شیشه باشم و شکستنی
او از نژاد جاده باشد و رفتنی
آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم

اس ام اس عاشقانه

تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما

 شیرین ترین حرف : اما دوستت دارم

پارک = پنچری ، اما تو نه ! هرجای دلم میخواهی ، پارک کن !

اس ام اس عاشقانه

اسمش تقصیر است ، حالا تو هی خودت را آرام کن ، بگو نه تقدیر

اس ام اس عاشقانه

سخت میترسیدم از اینکه
من از نژاد شیشه باشم و شکستنی
او از نژاد جاده باشد و رفتنی
آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم

اس ام اس عاشقانه

تلخ ترین حرف : دوستت دارم اما

شیرین ترین حرف : اما دوستت دارم

اس ام اس عاشقانه

کاش توی این جاده یه تابلو نصب میکردن واسه دلخوشیم
(تــــــــو)
دو کیلومتر

اس ام اس عاشقانه

اوج محبت را نمیتوان با پیام تقدیم کرد ، اما از همین فاصله خاک پای خوبانیم

اس ام اس عاشقانه

ابرها به آسمان تکیه می کنند
درختان به زمین
و انسان ها به مهربانی هم
تقدیم به سرزمین مهربانی خودم . . .

 اس ام اس عاشقانه

سوگند میخورم به جز حضور تو هیچ چیز این جهان را جدی نگرفته ام ، حتی عشق را  

اس ام اس عاشقانه

 خواستم بگم همیشه محتاج همین نگاهم ،
فقط آروم به گوشیت نگاه کن ،
 نذار گذر زمان خسته یا دلگیرش کنه 

اس ام اس عاشقانه

تنهایی همین است ، تکرار نامنظم من بی تو ، بی آنکه بدانی برای تو نفس می کشم

 

اس ام اس عاشقانه

به یک “هستم”
به یک “نترس”
به یک “نوازش”
به یک “آغوش”
به یک “دوستت دارم”
خلاصه بگویم به “تو”
نیازمندم !

اس ام اس عاشقانه 

تاریخ شارژ ارادت ما به شما تا وقتی نفس باقیست اعتبار دارد

 

اس ام اس عاشقانه

تو ای روحم ، عزیز دلنوازم / ز پیغامت نمودی سرفرازم
 تو در یاد منی ، من شرمسارم / صفای قلب پاکت را بنازم
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 47
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 727
  • آی پی دیروز : 673
  • بازدید امروز : 17,309
  • باردید دیروز : 13,696
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 88,987
  • بازدید ماه : 195,280
  • بازدید سال : 1,499,725
  • بازدید کلی : 7,699,027