loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 283 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه جدید امروز 17 بهمن 91

اس ام اس عاشقانه جدید

 

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

چشمهای تو ، یک مرض مسری دارند

هربار نگاه می کنم تب می کند ، وجودم

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

دلم اگر برای تو تنگ می شود ببخش
روزم اینگونه قشنگ می شود

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

من و تو از همان روز اول، محکوم به از دست دادن بودیم
تو، همان یک ذره احساست را , و من تمام زندگی ام را

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

خودت را تصور کن , بى او شاید بفهمى چى کشیدم ,بى تو

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

 لانه ات را بر حباب حوصله ی مردمان نساز ، تا آواره ی بی حوصلگیشان نشوی

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

امشب
دیوانگى در من بالا زده!
نه سکوت
نه موسیقى
نه حتى سیگار
هیچ چیز و هیچ چیز
این دیوانگى را تسکین نمى دهد
جز عطر تنت لعنتى

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

از حساب و کتاب بازار عشق هیچگاه سر در نیاوردم،
و هنوز نمیدانم چگونه مى شود
هربار که تو بى دلیل ترکم میکنى
من بدهکارت مى شوم

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

گاهی تنها ماندن تمرین بدی نیست ، زیرا در همه حال باید منتظر بی وفایی بود

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

صفت برای نام تو
جواهر بدلی ست
واژه ها را نفرین می کنم
و آه می کشم
پر از تو می شوم
بی چتر

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

وقتى کسى تورا عاشقانه دوست دارد
شیوه بیان اسم تو
در صداى او متفاوت است
و تو مى دانى
که نامت …
در لبهاى او ایمن است

اس ام اس عاشقانه جدید امروز 

آغوش گرمم باش ، بگذار فراموش کنم لحظه هایی را که در سرمای بی کسی لرزیدم

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

تمام دردها فراموشم می شود
وقتی چشمان تو
در مقابل خیالم، قد علم میکنند . . .

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

در صدا کردن نام تو، یک کجایى پنهان است
یک کاش مى بودى
 یک کاش باشى

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

در زندگی
هرکسی را که دوست بداری از او ضعیفتری
زیرا برای راضی نگه داشتنش
حاضری دست به هرکار اشتباهی بزنی

اس ام اس عاشقانه جدید امروز

بی تو خورشید دلم رهگذری ظلمانی ست / آخرین پنجره ام در خطر ویرانیست
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 523
  • آی پی دیروز : 716
  • بازدید امروز : 10,285
  • باردید دیروز : 21,711
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 68,267
  • بازدید ماه : 174,560
  • بازدید سال : 1,479,005
  • بازدید کلی : 7,678,307