loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 241 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)
اس عاشقانه 92
بودم
دیدم با دیگری شادتری
رفتم

اس عاشقانه

هر چقدر که بعضی آدما رو بیشتر میشناسی تنهاییت دلچسبتر میشه

اس عاشقانه

شیشه های شکسته تعویض می شوند
پل های شکسته ، تعمیر
آدم های شکسته ، فراموش

اس عاشقانه

نیاز که تو باشی ، تمام من میشود نیازمندیها

اس عاشقانه

رسم زمانه است اگر نرم باشی تو را له میکنند ، اگر خشک باشی تو را میشکنند

اس عاشقانه

خدایا
آسمانت چه مزه ای است ؟
من که فقط زمین خورده ام

اس عاشقانه

نقشه را تا میزنم و جهان را در جیبم میگذارم
تو فقط چند سانتی متر از من دوری

اس عاشقانه

چون ز تو خبری نیست ، ساز من بی آهنگ است ، می نویسم که بدانی دلم برایت تنگ است

اس عاشقانه

هر آب نطلبیده ای مراد نیست
گاه نشانه ایست که قربانی ات کنند

اس عاشقانه

گاهی حرفهایم رابرای نان ریزه های حیاطمان میزنم
شاید گنجشکان هضمشان کنند
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 748
  • آی پی دیروز : 673
  • بازدید امروز : 18,505
  • باردید دیروز : 13,696
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 90,183
  • بازدید ماه : 196,476
  • بازدید سال : 1,500,921
  • بازدید کلی : 7,700,223