loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 891 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

گفت و گوی با صداپیشه‌های شهرموش‌ها 2

اکران «شهرموش‌ها 2» بهانه‌ای شد تا ساعتی را کنار مرضیه برومند، امیرحسین صدیق، لیلی رشیدی و مانی نوری باشیم و از روزهایی که این فیلم پشت سر گذاشته تا به مرحله اکران برسد، بشنویم.

 اما جمع شدن این افراد، نوستالژی خوش دیگری را هم می‌تواند زنده کند! آنهایی که از مجموعه تلویزیونی «زی‌زی گولو» خاطرات خوشی به یاد دارند، وقتی این افراد را کنار هم می‌بینند، حس خوب آن روزها هم برای‌شان زنده می‌شود.

بعد از این کار، خیلی به ندرت شاهد حضور آقای پدر (امیرحسین صدیق) و مادر خانمی (لیلی رشیدی) زی‌زی گولو در تلویزیون و به خصوص آثار کودک بودیم در حالی که پتانسیل موجود در این بازیگران، حاکی از آن بود که می‌توانند با حضورشان در فیلم‌ها و سریال‌ها خاطرات به یادماندنی فراوان دیگری را برای کودکان دیروز و امروز رقم بزنند اما...! امیرآقا جمالی (مانی نوری) هم امروز دیگر آن پسربچه شیطان نیست که همه‌جا را در چشم به‌هم زدنی به آتش بکشد؛ بزرگ شده و ظاهرا بعد از چندین سال به ایران بازگشته و باز هم این شانس را داشته که یک‌بار دیگر با خانم برومند کار کند و اثر به یادماندنی دیگری را در کارنامه کاری‌اش به یادگار بگذارد.

حس خوب این مجموعه تلویزیونی و خاطره شیرین شهرموش‌ها را کنار هم می‌گذاریم و با خالق این آثار و بازیگران توانمندش در مورد «شهرموش‌ها 2» و وضعیت سینمای کودک به گفت‌وگو می‌نشینیم.

مدیر سایت بازدید : 746 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

گزارش نیویورک پست از صفحه پولدارهای تهران (+عکس)

تصاویر مشابه است. فرقی نمی کند که در آمریکا باشی یا در ایران اگر جزء آن یک درصد " اولترا پولدارها" باشی زندگی ات در هر جای دنیا شبیه به هم است.

اخیرا در شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک صفحه ای تحت عنوان " بچه پولدارهای تهران" باز شده که در آن تصاویر تفریحات و خوشگذرانی های جوانان خانواده های پولدار تهرانی انتشار داده می شود.

به گزارش عصر ایران باز شدن این صفحه بازتاب گسترده ای در رسانه های غربی داشته است و برخی رسانه های غربی با بازنشر تصاویر منتشر شده در این صفحه به تحلیل ابعاد و زوایای جامعه مدرن و شهری ایران پرداخته اند.

روزنامه نیویورک پست آمریکا با اشاره به باز شدن صفحه " اینستاگرامی" بچه پولدارهای تهران می نویسد: تصاویر مشابه است. فرقی نمی کند که در آمریکا باشی یا در ایران اگر جزء آن یک درصد " اولترا پولدارها" باشی زندگی ات در هر جای دنیا شبیه به هم است.

مدیر سایت بازدید : 568 پنجشنبه 17 مهر 1393 نظرات (0)

 

اخبار,اخبار اجتماعی , حوادث تروریستی سراوان

 

واکنش احمدی‌مقدم به حوادث تروریستی سراوان

فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به دو حادثه تروریستی در سراوان گفت: قابل قبول نیست که خاک پاکستان به محلی امن برای تروریست‌ها تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه سومین گردهمایی موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی انتظامی در جمع خبرنگاران که از وی درباره دو حادثه ترورسیتی عصر روز گذشته و صبح امروز در سراوان پرس‌وجو کردند، گفت: متأسفانه شب گذشته به دنبال تماس درخواست کمک در منطقه آسپیچ که برای فریب برگزار شده بود، همکاران ما در راه اعزام به محل بودند که از سوی تروریست‌ها مورد حمله قرار گرفته که سه نفر از آنها به شهادت رسیده‌اند.

مدیر سایت بازدید : 671 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

تصادف زنجیره ای مرگبار در یونان

 بر اثر برخورد زنجیره‌ای 40 خودرو با یکدیگر در شمال یونان پنج تن کشته و 30 تن دیگر مجروح شدند.

منابع پلیس یونان اعلام کردند: راننده خارجی و 39 ساله یک دستگاه کامیون که مسبب بروز این حادثه بوده دستگیر شده است. وی ادعا کرده که نقص فنی در سیستم ترمز خودرواش علت این تصادف بوده است.

در این حادثه دست‌کم دو خودرو آتش‌ گرفته است و طبق اعلام منابع بیمارستانی در میان مجروحان این حادثه یک زن و سه کودک وضعیت جسمی وخیمی دارند. عکس های رویترز از این حادثه را در زیر می بینید.

 

اخبار,اخبارحوادث,تصادف زنجیره ای مرگبار در یونان

مدیر سایت بازدید : 649 سه شنبه 15 مهر 1393 نظرات (0)

شکیرا و نامزدش در صدر لیست منفورترین زوج های جهان +عکس

بر طبق یک نظرسنجی در اسپانیا که توسط موسسه EFE صورت گرفت شکیرا، خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه، فوتبالیست اسپانیایی به عنوان بدترین و منزجر کننده ترین زوج انتخاب شدند.

بر طبق یک نظرسنجی در اسپانیا که توسط موسسه EFE صورت گرفت شکیرا، خواننده کلمبیایی و جرارد پیکه، فوتبالیست اسپانیایی به عنوان بدترین و منزجر کننده ترین زوج انتخاب شدند. شرکت کنندگان در این رای گیری با 73.4%  روابط این زوج را به عنوان بدترین و سطحی ترین رابطه انتخاب کردند.

اخبار,اخبارفرهنگی,منفورترین زوج های جهان

زوج دوم این نظرسنجی ایگر کاسیاس، سنگربان تیم ملی اسپانیا  و سارا کاربونرو مجری و گزارشگر ورزشی اسپانیا با 11%  آرا قرار گرفتند. و پنلوپه کروز بازیگر اسپانیایی و جاویر باردام با 4.9% آرا در رده سوم بدترین زوج قرار گرفتند.

بیتوته - پارس ناز

تعداد صفحات : 1304

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 509
  • آی پی دیروز : 716
  • بازدید امروز : 10,028
  • باردید دیروز : 21,711
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 68,010
  • بازدید ماه : 174,303
  • بازدید سال : 1,478,748
  • بازدید کلی : 7,678,050