loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 775 جمعه 23 آبان 1393 نظرات (0)

مرتضی پاشایی، خواننده محبوب نسل جوان، درگیر سرطان معده شده بود؛ سرطانی خاموش، خطرناک، ولی شایع که یکباره خود را نشان می‌دهد: وقتی کاری از دستمان برای درمان آن ساخته نیست.

جام جم سرا نوشت: پیشگیری و شناخت علائم و نشانه‌های آن می‌تواند فعالیت این خرچنگ موذی را در بدن، زود‌تر و در مراحل اولیه به مبتلایانش بنمایاند. اگر نمی‌خواهید یکی از قربانیان این سرطان باشید، ادامه نوشتار را بخوانید.

سرطان معده یک نوع بیماری است که در آن سلول‌های سرطانی در معده افزایش پیدا می‌کنند و باعث ایجاد توده یا زخم در معده می‌شوند. منشأ این سلول‌های سرطانی معمولاً سلول‌های مخاط معده می‌باشد. سرطان معده اغلب در کشورهای جهان سوم شایع‌تر از کشورهای اروپایی و آمریکایی می‌باشد و در بعضی از کشورهای خط ساحلی دریای خزر و نواحی از چین و آسیای شرقی نیز شیوع بالایی دارد.

مدیر سایت بازدید : 609 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)
قیمت خودروهای داخلی در هفته جاری تغییری نسبت به نرخ این محصولات در هفته گذشته نداشته است.

با توجه به فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا، رکود بازار خودرو به حداکثر خود رسیده و میزان مراجعان به نمایشگاه‌های اتومبیل نیز تقریبا به صفر رسیده است.

در این شرایط به گفته فعالان بازار خودرو قیمت این محصولات تغییری نسبت به نرخ‌های هفته گذشته نداشته است.

مدیر سایت بازدید : 939 دوشنبه 12 آبان 1393 نظرات (0)
نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از پشت صحنه فیلم «آدم باش» را در اینستاگرامش قرار داد.

عکس در فردیس کرج گرفته شده و امین حیایی (بازیگر) و بابک برزویه (عکاس فیلم) در آن حضور دارند.

داستان این فیلم حال و هوایی طنز دارد و زندگی مردی را روایت می کند که در برقراری ارتباط با آدم ها همیشه دچار مشکل است و در عوض تعامل بسیار خوبی با حیوانات دارد. او سال ها دور از ایران زندگی کرده و حالا که بازگشته احساس می کند هیچ یک از مردم را نمی شناسد.

این اولین فیلم طنز مجید جوانمرد به حساب می آید که قرار است در جشنواره فجر حضور داشته باشد. گفتنی است اکبر عبدی،امین حیایی، نیوشا ضیغمی، سیروس گرجستانی، عباس محبوب، حسن رضایی و امیر زمانی در این اثر ایفای نقش می‌کنند. مجید جوانمرد کارگردانی فیلم‌های سینمایی «مار»، «شکار»، «دستمزد» و … را در کارنامه خود دارد

اخبار,اخبار فرهنگی ,نیوشا ضیغمی

 بیتوته - سينما خبر

مدیر سایت بازدید : 851 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

اخبار,اخباراجتماعی,وام ازدواج

شرایط ثبت‌نام وام ازدواج در ۱۶ بانک

بانک مرکزی با تشریح نحوه ثبت نام متقاضیان وام ازدواج، اعلام کرد: مهلت تکمیل مدارک مورد نیاز را 2 ماه از زمان ثبت نام است.

به گزارش مهر، بانک مرکزی با تاکید بر اینکه 16 بانک دولتی و خصوصی تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت می کنند اعلام کرد: متقاضيان وام ازدواج که به شعب بانک ها مراجعه کرده‌اند، حداکثر طي دو ماه باید مدارک خود را تکميل کنند.

تمام متقاضيان وام ازدواج ، ابتدا بايد از طريق سامانه ازدواج به نشانی ve.cbi.ir ثبت‌ نـام کرده، فرم مربوطه را تکميل کنند و در صورت موفقيت آمیز بودن مراحل ثبت نام، يک کد رهگيری ده رقمیِ محرمانه که مربوط به متقاضی می‌باشد، به شخص ثبت‌نام‌کننده داده می‌شود.

مدیر سایت بازدید : 941 یکشنبه 11 آبان 1393 نظرات (0)

تجاوز گروهی به دخترانی که تنها 11 سال دارند

نتایج گزارشی جدید حاکی از آن است که بهره‌کشی جنسی از کودکان در منچستر بزرگ واقع در شمال غرب انگلیس به یک "هنجار اجتماعی" بدل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر اساس تحقیق مستقلی که تحت نظارت ان کافی، نماینده حزب کارگر از شهر "استاک‌پورت" در پارلمان انگلیس انجام شد، سوء استفاده جنسی از کودکان در برخی از خیابان‌ها و محله‌های منچستر بزرگ به امری "عادی" بدل شده است.
 
کافی گفت: "این معضل واقعی است و وجود دارد. شمار افرادی که به من گفته‌اند در برخی از محله‌ها بهره‌کشی جنسی از کودکان به یک هنجار اجتماعی جدید بدل شده مرا نگران کرده است."
 
این گزارش ۱۴۸ صفحه‌ای همچنین افشا کرد بیش از ۶۰۰ کودکی که سال ۲۰۱۴ در این منطقه مفقود اعلام شدند، در خطر بهره‌کشی جنسی و یا آسیب‌های جدی قرار داشتند.

تعداد صفحات : 1304

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 584
  • آی پی دیروز : 716
  • بازدید امروز : 11,692
  • باردید دیروز : 21,711
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 69,674
  • بازدید ماه : 175,967
  • بازدید سال : 1,480,412
  • بازدید کلی : 7,679,714