loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 213 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

اس ام اس های مخصوص روز پدر – جدید ۱۳۹2

اس ام اس هاس مخصوص روز پدر – جدید ۱۳۹۱

این که از جیب پدر بچه او باخبر است.
این که زن درک کند شوهر او دربدر است.
این که احساس کنند وضع چقدر خر تو خر است.
بهترین هدیه روز پدر است!

…………………………

به علت زن ذلیلى مردهاى این دوره،وداشتن خاصیت زنانه ى اکثرمردها،وکمبودیانبودمردهایى مثل حشمت فردوس،امسال روزمرد مجددأ روز زن اعلام شد.

…………………………

پژو ۴۰۵ بدون ایربگ،کمربند ایمنی ، آماده آتش سوزی بی دلیل با اختلالات دائمی در ترمز،دو گانه سوز آماده انفجار،تحویل فوری!ویژه روز مرد.

…………………………

راحت نوشتیم بابا نان داد بى آنکه بدانیم بابا برای نان همه جوانیش را داد. براى شادى روح همه باباهاى دنیا که دیگه هیچوقت پیش ما نیستن یه دسته گل به زیبایى سوره حمد بفرستید.
پیشا پیش روز پدر مبارک.

…………………………

این زندگی قشنگ من مال شما /ایام سپید رنگ من مال شما / بابای همیشه خوب من را بدهید /این سهمیه های جنگ من مال شما- 
تقدیم به تمام پیروان شهیدان، 
روز پدر و تولد حضرت علی (ع)مبارک.

…………………………

ذکر روز مرد از امروز روزی هزار بار:الهی غلط کردم شوهر کردم؛چه بدکردم شوهرکردم؛غلط کردم غلط کردم راآنقدر تکرار نموده تا از هوش بروید.

…………………………

بدلیل گران شدن اجناس و تورم امسال روز پدر روز یوم الشک اعلام شد !

…………………………

شاعر در بیت دیگری می فرماید:
روز مرد است و عجب! کادوی ما نایاب است / گر چه این دُر گرانقدر همان جوراب! است

…………………………

پیشاپیش “روز ملی جوراب” که در ایران به آن روز “پدر” می گویند مبارک !

…………………………

بااینکه من از وضع خودم دلگیرم
بی هدیه برای تو پدر میمیرم!
در شهر به هر مغازه رفتم دیدم
جوراب نداشت،بنده بی تقصیرم!

…………………………

به دنبال قشنگ ترین واژه ها و کلمات میگردم اما هیچ کلمه و واژه ای نمیتواند عظمت حضور تو را در زندگی من وصف کند
فقط میگویم ” دوستت دارم پدر ” روزت مبارک

…………………………

پدرم ، تاج سرم ، تو اعتبار منی ، تو تکیه گاه منی بدون تو و محبت های بی پایان تو هیچم امیدوارم بتونم فرزند خوبی برای شما باشم
بهترین پدر دنیا ، روزت مبارک

…………………………

پدر مهربان و دوست داشتنی ام ، از لطف و مهربانی تو است که امروز میتوانم با خیالی آسوده و مطمئن و با تمام وجود روز پدر را به شما تبریک بگویم امیدوارم بتوانم قدر دان زحمات شما باشم
روزت مبارک پدر

…………………………

پدرم به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد / سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد
لبی که زمزمه درد میکند شب و روز / به یمن روزی تو پر نوشخند خواهد شد
روزت مبارک پدر

…………………………

عشق یعنی پدر، صبر یعنی یک مرد، مهر یعنی پسر، نور یعنی برادر، هر چه هستی، عشق یا صبر، مهر یا نور پیشاپیش روزت مبارک ‎

…………………………

پدرهمون کسیست که لرزش دستش دیگه چیزی ازچای توی استکان باقی نگذاشته
ولی بهت میگه به من تکیه کن
وتو انگارکوه را پشتت داری
پدر روزت مبارک

…………………………

ازنظریک زن:بی عیب ترین مرددنیا پدرشه،زن ذلیل ترین مرد دنیا برادرشه،خوش تیپ ترین مرد دنیا پسرشه،مظلوم ترین مرددنیاپدرشوهرشه،خوشبخترین مرددنیاشوهرخواهرشه،قدرنشناس ترین مرددنیادامادشه،بدریخت ترینوبداخلاقترینوبی عاطفه ترین شوهرشه،روزشون هم پیشاپیش مبارک دیگه.

…………………………

به سلامتی پسری که پولهای مچاله شدشو آروم گذاشت جلوی فروشنده و گفت
برای روز پدر یک کمربند می خوام
فروشنده گفت: چه جنسی باشه
پسر کوچولوگفت:
فرقی نمیکنه فقط دردش کم باشه.
پیشاپیش روز پدر مبارک..

…………………………

علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد
که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت روز پدر مبارک

…………………………

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگی اش بگویم یا مردانگی، سخاوت، سکوت، مهربانی
و… بسیار سخت است … پدرم روزت مبارک

…………………………

بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .
روزت مبارک

اس ام اس روز پدر

———————————— اس ام اس ولادت حضرت علی ————————————

این اس ام اس جهت تبریک گفتن بچه های کوچک به باباشون هست و برای بقیه سنین توصیه نمیشود ، حتی شما دوست عزیز : بابای من بهترین بابای دنیاست ، هی . بابای من روی سر همه باباهاست ، هی

———————————— اس ام اس ولادت حضرت علی ————————————

بابا دوست دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .

———————————— اس ام اس ولادت حضرت علی ————————————

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم . . .

———————————— اس ام اس ولادت حضرت علی ————————————

بابای عزیزم ، روز پدر رو بهت تبریک میگم و صمیمانه بر دستای پینه بسته‌ات بوسه می‌زنم .

———————————— اس ام اس ولادت حضرت علی —————–-——————

مکه پر شور و شعف/ کعبه می گیرد شرف
قبله را قبله نما/ آمده میر نجف
میلاد مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت،
اسد الله الغالب، علی بن ابیطالب، مبارک باد.

———————————— اس ام اس روز پدر ————————————

۲/ ناگهان یک صبح زیبا آسمان گل کرده بود
خاک تا هفت آسمان، بغض تغزل کرده بود
حتم دارم در شب میلادت، ای غوغاترین!
حضرت حق نیز در کارش تأمل کرده بود
هر فرشته، تا بیایی، ای معمایی ترین!
بال های خویش را دست توسل کرده بود

———————————— اس ام اس ولادت حضرت علی ————————————

۳/ دل هر چه نظر به وسعت عالم تافت
جز نور تو در عرصه ی آفاق نیافت
هنگام نهادن قدم بر سر خاک
دیوار حرم به احترام تو شکافت

———————————— اس ام اس روز پدر ————————————

۴/ زان سبب ماه رجب ماه خداست
که اندر آن میلاد شاه لافتی ست
شد رخش از کعبه ظاهر، عقل گفت:
” چون که صد آمد نود هم پیش ماست”

———————————— اس ام اس روز پدر ————————————

۵/ حجت حق، از حریم حق، به امر حق عیان شد
روشن از نور رخش، ارض و سما، کون و مکان شد
خانه زاد حق ولادت یافت اندر خانه ی حق
حق به مرکز جا گرفت، باطل گریزان از میان شد

———————————— اس ام اس تولدحضرت علی ————————————

۶/ زد عشق تو خیمه در دل ما
حل شد زتو جمله مشکل ما
با مهر علی و آل بسرشت
از روز ازل خدا دل ما
ولادت باسعادت مولای عاشقان، امیر مؤمنان، علی علیه السلام، مبارک باد.

———————————— اس ام اس ولادت امام علی ————————————

۷/ ذکر من، تسبیح من، ورد زبان من علی است
جان من، جانان من، روح و روان من علی لست
تا علی (ع) دارم ندارم کار با غیر علی
شکر لله حاصل عمر گران من علی است

———————————— اس ام اس روز پدر ————————————

۸/ هر کس که شود داخل حصن حیدر
ایمن بود از عذاب روز محشر
جز مهر علی و آل چیزی نبود
سرمایه ی طوبا و بهشت و کوثر

———————————— اس ام اس روز پدر ————————————

۹/ ای تو کعبه را نگین/ یا امیر المؤمنین
ای تو خلقت را پدر/ وی خلائق را امین
کن نظر ز روی لطف/ به تمام پدران
روز سیزده رجب/ ای امیر مؤمنان

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 762
  • بازدید امروز : 5,384
  • باردید دیروز : 19,574
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,384
  • بازدید ماه : 202,929
  • بازدید سال : 1,507,374
  • بازدید کلی : 7,706,676