loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 799 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)
5 سال با دوست پسرم رابطه جنسی داشتم !
سوال : 
سلام من 5 سال با دوست پسرم رابطه جنسی داشتم متاسفانه ×× ماه پیش ××  از دستش دادم تو اولین رابطم نه درد داشتم نه خونریزی فقط حدود 2-3 ساعت بعد حالت خونابه رقیق در لباس زیرم مشاهده کردم - حالا واقعا باید چیکار کنم؟ یعنی هیچوقت دیگه نمیتونم ازدواج کنم؟تو رو خدا حتما جوابمو بدید بخاطر این موضوع چند تا خواستگار داشتم ردشون کردم.
سوال : 
سلام من 5 سال با دوست پسرم رابطه جنسی داشتم متاسفانه ×× ماه پیش ××  از دستش دادم تو اولین رابطم نه درد داشتم نه خونریزی فقط حدود 2-3 ساعت بعد حالت خونابه رقیق در لباس زیرم مشاهده کردم - حالا واقعا باید چیکار کنم؟ یعنی هیچوقت دیگه نمیتونم ازدواج کنم؟تو رو خدا حتما جوابمو بدید بخاطر این موضوع چند تا خواستگار داشتم ردشون کردم.
جواب : 
 
سلام
ببینید پاره شدن پرده بکارت خونریزی چندانی نداره و گاهی اوقات با توجه به نوع پرده بکارت اصلا خونریزی ای صورت نمی گیره . همون خونابه ای که شما دیدید می تونه مربوط به پاره شدن پرده بکارت باشه . متاسفانه بعد از 5 سال رابطه جنسی ، فکر نمی کنم پرده بکارتی باقی مونده باشه . 
اگه اون خونابه رو نمی دیدید احتمال این که پرده بکارت شما حلقوی یا هلالی قابل ارتجاع باشه وجود داشت . ولی حالا احتمال سالم بودن پرده بکارت شما خیلی ضعیفه . برای اطمینان از یه پزشک زنان بخواید که شما رو معاینه کنه . 
 
برای ازدواج راه آسانی در پیش ندارید . بالاخره کسی که با شما می خواد ازدواج کنه به این فکر به خواستگاری شما میاد که شما یک دختر هستید . پیشنهاد می کنم وقتی خواستگاری برای شما اومد با اون حرف بزنید اگه احتمال میدید که دختر نبودن شما رو می پذیره حقیقت رو بهش بگید . بالاخره یا اون با این اشتباه بزرگ شما کنار میاد یا این که از ازدواج با شما صرف نظر می کنه . 
 
 
خوندن ادامه متن شما رو ( شخص سوال کننده ) ناراحت می کنه و به درد شما نمی خوره ولی برای این که یه اخطاری برای دیگران لازمه که مطالب رو عرض کنم .
 
همیشه گفته میشه که هیچ کس از آینده خبر نداره ولی کو گوش شنوا ؟! . همیشه این امکان وجود داره که ورق برگرده و کل برنامه ریزی های ما به هم بخوره . عقل حکم می کنه که همیشه حداقل یک درصد احتمال اتفاقات ناگور رو بدیم و برای اون آمادگی قبلی داشته باشیم . مخصوصا وقتی یه گناهی رو انجام میدیم . شاید فرصتی برای جبران وجود نداشته باشه . 
 
در اتفاقی که برای این خواهرمون افتاده خدا چیزی حدود 5 سال به ایشون فرصت داده که شاید از راه اشتباهی که داره میره برگرده . ولی متاسفانه ایشون همچنان بر گناه زنا اصرار کردند . البته به نظر من خدا به ایشون رحم کرده ، معلوم نبود اگه این اتفاق نمی افتاد چه مدت دیگه این رابطه گناه آلود ادامه پیدا می کرد . 
انشاءالله خدا از سر گناهان اون آقا بگذره . ولی معلوم نبود که اون خدا بیامرز آیا واقعا قصد ازدواج با ایشون رو داشته یا نه . به هر حال اون دیگه دستش از این دنیا کوتاست و نیست که بخواد از خودش دفاع کنه . بنابراین حرف دیگه ای در مورد اون نمیزنم و در حدی هم نیستم که بخوام در مورد اون قضاوت کنم .
این خواهرمون اولا نباید تن به رابطه ی دوستی با اون میداد . چون درصد کمی از رابطه های این چنینی به ازدواج ختم  میشه و معمولا این دوستی ها با اهدافی به غیر از ازدواج ، برقرار و ادامه پیدا می کنه . به نظر سنجی زیر دقت کنید :
http://www.webgozar.com/poll/results.aspx?Code=973882
 
این نظرسنجی همین الان هم در سمت چپ وبلاگ وجود داره .
 
دوما نباید راضی به برقراری رابطه جنسی با اون می شدند . ایشون اگه همون یک درصد رو لحاظ می کردند کافی بود که تن به این کار ندن .
سوما ، بعد از برقراری رابطه جنسی نباید به اون ادامه می دادند و باید از اون آقا می خواستند که باید باهاش ازدواج کنند 
چهارما ، وقتی می دیدند که اون آقا تقاضای ازدواج ایشون رو به بهانه های مختلف به تعویق میندازن ، احساس خطر می کردند . 
 
امیدوارم این یه اخطاری جدی برای دخترانی باشه که تن به دوستی با پسران میدن و این بلایی که سر این خواهرمون اومده کافی باشه که همیشه اون یک درصد رو فراموش نکنند و احتمال وقوع اتفاقات ناگوار رو مد نظر قرار بدهند .
 
موفق باشید
 
منبع : دختران و پسران خانواده برتر
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 762
  • بازدید امروز : 5,897
  • باردید دیروز : 19,574
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,897
  • بازدید ماه : 203,442
  • بازدید سال : 1,507,887
  • بازدید کلی : 7,707,189