loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 1894 جمعه 14 شهریور 1393 نظرات (0)
پشت صحنه فیلم های پورنوگرافی

 

هر فیلم از چند بخش تشکیل شده یک فیلم نامه یک کارگردان چند بازیگر و تصویربردار و.........و البته در کنار اینها یک منشی صحنه.

 

 

امروز میخوام از راز پنهان پشت صحنه ی فیلم های غیر اخلاقی  را توضیح بدم و خودتون قضاوت کنید همان فیلم هایی که برای اکثر جوانان یک الگوی اساسی در روابط جنسی شده و بیشتر در مخیله ذهنشانآن را مرور کرده.

 فیلم هایی که عموما ساخت کشورغربی و اکثرا  امریکا فرانسه و ایتالیا میباشد البته برخی از کشور های عربی نیز به این سمت و سو کشیده شده اند.

 

اما بهتره بدانید که ساخت اینگونه فیلم ها هم همان ابزارهای ساخت سایر فیلم ها را نیاز دارد

یک فیلم نامه تهیه میشود و نقش آفرینان این فیلم نامه در سکانس های مختلف باید صدا و حرکاتی که در فیلم نامه درج شده را به اجرا بگذارد شاید به نظر شما در اینگونه  فیلم ها دو نفری که در حال رابطه هستند واقا دارند این رابطه را بر حسب میل خود انجام میدهند در اشتباهید.

اما بهتره یک سری به پشت صحنه این فیلمها بزنیم که برای گرفتن یک صحنه تحریک آمیز سکانس های مختلفی گرفته میشود  که طرفین روزها  برای گرفتن یک فیلم تلاش میکنند تا مطابق فیلم نامه پیش بروند و وقتی از بازیگران مشهور این فیلم ها سوالی پرسیده شد که آیا انجام حرکات به خواست و میل شماست در پاسخ گفت حتی کوچکترین حرکت و حرف ها و حالات در فیلم نامه قید شده  و مگر با نظر کارگردان در صحنه یا فیلم نامه تعغیری انجام شود و ما فقط بازیگریم و در حین انجام فیلم گاهی مجبوریم مواد محرک  هورمونی و پروتئینی خاصی مصرف کنیم  و مدام سکانس های مختلف گرفته میشود تا حرکات مورد نظر ضبت و تولید شود.

 

جالبتر اینکه پخش این فیلم ها برای شبکه های داخلی ممنوع بوده و تنها شبکه های خصوصی مجاز به پخش این برنامه ها میباشند  البته برای شبکه های ماهواره ای محدودیتی وجود ندارد.

 

حالا برمیگردیم به ایران واگر از یک مرد یا زن بپرسیم چندحرکت آمیزش  نام ببرید به زور سه یا چهار حرکت نام میبرد و آن هم از فیلم های غیر اخلاقی یا از گوشی موبایل یا اینترنت دیده نام میبرند در همین حد خودش رو راضی نگه میداره  اما در همان کشورهایی که این فیلم ها ساخته میشود فیلم های آموزشی نیز ساخته میشود که این نکته اثبات میکند که هدف از ساخت این  فیلم ها چیز دیگریست .

 

سازندگان این فیلم ها به دنبال کسب تجارتی سودمند هستند که علاوه بر دست یافتن به این مهم بر افکار ما نیز تسلط پیدا کرده و رفتار و عمل ما به صورت خودکار به سمتی که  آنها میخواهند کشیده میشود  که همانا شهوترانی تحریک شده و نیاز جنسی کاذب و احساس کاذب جنسی که ناشی از توهم و خیال میباشد و جوان یک گلوله آتش شهوت میشود  دست می یابند که مشکلاتی نظیر خود ارضایی و روابط نامشروع و خیانت و هرزگی  و بیماری های روانی نظیر افسرگی و زنای ذهنی را در پی دارد که  جامعه ای که افرادش تمامی دل مشغولیه جوانانش این موارد باشد از درون متلاشی میشود و در این جامعه دیگر پیشرفت ترقی صورت نمیگیرد که البته مهمترین هدفشان هم همین است که با ساختن و پخش فیلم های هرزه نگاری به این قصد خود دست مییابند.

 

 

تقریبا 90درصد افراد با دیدن فیلم های غیر اخلاقی تحریک میشوند که البته اگر یکبار پشت صحنه از این فیلم ها  را ببینند دیگه تحریک نمیشوند چون میدانند که تمامی این حرکات و صداها بر اساس فیلم نامه پیش میرود و هنگامی افراد تحریک میشوند و هورمون های جنسی آنها برانگیخته میشوند و عطش جنسی افزایش یافته و تماشای مکرر این تصاویر و فیلم ها بر روح و روان آدمی تاثیر میگذارد و نهایتا به دنبال تخلیه و آزاد سازی غریزه خود میرویم و تاثیرات روانی این کار به حدیست که میتواند انسان را از خود بی خود کند و منجر به خود ارضایی وپدیده  تجاوز در جامعه میشود.

 

در واقع تماشای این فیلم ها مثل این میماند که ما گرسنه باشیم و دسترسی به هیچ غذایی نداشته باشیم اما مدام به فکر یک غذای لذیذ باشیم و بگوییم اگر این غذا اینجا بود چه خوب میشد و اگر با روح و ذهن و فکر خودمان این کار را انجام دهیم باعث شدیم تا گرسنگیمان بیشتر شود و  بر ما فشار بیآورد و این فشارغیر واقعی چه عواقب بدی در پی خواهد داشت.

جي 15

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 670
  • آی پی دیروز : 696
  • بازدید امروز : 2,037
  • باردید دیروز : 4,441
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 13,670
  • بازدید ماه : 76,727
  • بازدید سال : 1,381,172
  • بازدید کلی : 7,580,474