loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 676 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)
امیر تتلو، خواننده زیرزمینی و رپ خوان جنجالی که اخیراً مواضعی متفاوت از گذشته اتخاذ کرده، در آخرین یادداشت خود مدعی شد که رسماً به صداوسیما دعوت شده است.

امیر تتلو، خواننده زیرزمینی و رپ خوان جنجالی که اخیراً مواضعی متفاوت از گذشته اتخاذ کرده، در آخرین یادداشت خود مدعی شد که رسماً به صداوسیما دعوت شده است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , امیر تتلو

 

این خواننده در آخرین پست فیس‌بوکی خود نوشته است: «راستش تازِگیا همه مسئولینِ کشور به من لطف دارن و با آغوشِ باز ازَم حمایت میکنن، حتی به تازگی به صداوسیمای ایران دعوت شدم!! اول باید بگم که دستِ همَتون رو میبوسم و روزی صد بار خدا رو شکر میکنم که بالاخره تونستم مفید باشم و موجه!!

 

مسئله دوم اینه که مجبور شدم قبول نکنم و یکم دیگه صبر کنم!! فکر میکنم رو آنتنِ صداوسیما رفتن خیلی احساس مسئولیت و لیاقت میخواد!! از بچه کوچیک می‌بینتت تا استاد دانشگاه !!! دوست دارم به اون لیاقت و پختگی برسم که اگه اومدم بتونم سازنده باشم و کار مثبت بکنم !!! اگه قرار باشه واسه تو چشم بودن و معروفیت باشه که همین الانشم بیش از حد شده و بسه !!! ولی قول میدم یعنی آرزووووومه که خیلی زووود به این آمادگی برسم و بیام تو تلویزیون و واقعا خدمت کنم !!! همینطور تو فوتبال و همینطور تو خیریه‌هااا !! خدایا خودت مثل همیشه کمکم کن و بهم قدرت بده !! الهی آمین!» 

بیتوته - پارسینه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 596
  • آی پی دیروز : 696
  • بازدید امروز : 1,759
  • باردید دیروز : 4,441
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 13,392
  • بازدید ماه : 76,449
  • بازدید سال : 1,380,894
  • بازدید کلی : 7,580,196