loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 711 یکشنبه 10 آذر 1392 نظرات (0)

 

اس ام اس عاشقانه جدید آذرماه 92

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت

و تو حتی نمیگویی

جـــــــــانم . . .

.

.

.

با تو زیر بارانم ، چتر برای چه ؟ خیال که خیس نمی شود !

.

.

.

پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت

و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم . . .

.

.

.

دوستی ها کمرنگ ، بی کسی ها پیداست / راست گفتی سهراب ، آدم اینجا تنهاست . .

.

.

.

چه رسم تلخی ست

تو ، بی خبر از من و تمام من ، درگیر تو !

.

.

.

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

.

.

.

دیکتاتور

تویی و آغوشت !

که هر بار

مرا تسلیم می کند . . . !

.

.

.

روی کفنم بنویسید

موریانه ها

زهرمارتان

این تن که می خورید

حسرت شیرین بود

که خاک به آغوش کشید !

.

.

.

هرکس جای من بود ، می بُرید..

اما من هنوز می دوزم ، چشم امید به راه . . . !!!

.

.

.

افــکار عاشقـانه ام را ، جمـع که می کنـم …

دسته گلی می شود ، شبیه تو ، برای تو …

.

.

.

نه فرصت ها میتوانند عشق را تغییر دهند و نه گذشت زمان میتواند آسیبی به آن برساند. زمین با تمام هنرهایش ، چگونه میتواند پهلو زند به عشقی که میابیم و از آن خود میسازیم.

.

.

.

خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود:

دوستم بدار

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 318
  • آی پی دیروز : 716
  • بازدید امروز : 5,384
  • باردید دیروز : 21,711
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 63,366
  • بازدید ماه : 169,659
  • بازدید سال : 1,474,104
  • بازدید کلی : 7,673,406