loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 197 سه شنبه 12 آذر 1392 نظرات (0)

نه به ديروزهايي که بودي فکر مي کنم
و نه به فرداهايي که "شايد" بيايي ...
مي خواهم امروز را زندگي کنم ...
خواستي باش ... نخواستي نباش...

.
.
.

از يه جايي به بعد آدم ديگه دوست نداره همه چي درست بشه!
دوست داره همه چي تموم بشه...

.
.
.

يه عده هستن که اگه شده بايد براشون آژانس هم بگيري که سريعتر از زندگيت گم شن بيرون… !!

.
.
.

اگه يه روز حس كردي كه عاشق دو نفري ، دومي رو انتخاب كن چون اگه واقعا عاشق اولي بودي به عشق دومي گرفتار نميشدي

.
.
.

من گفتم خاکي ام...
ولي نبايد آسفالتم کني که...
.
.
.
.

تو به احساست بياموز نفس نکشد
هواي دل ها آلـوده است.
اينجا فاصله يک عشق تا عشق بعدي
يک نخ سيگار است !!!

.
.
.

گاهي حتي جرات نمي کنم پشت سرم رو نگاه کنم که ببينم
جام خاليه يا نه !!؟

.
.
.

عاشق شدنم خودش يجور بد شانسيه...

.
.
.

هيچ شباهتي به يوسف نبي ندارم
نه رسولم
نه زيبايم
نه عزيز کرده ام
نه چشم به راهي دارم
فقط در چاه افتاده ام

.
.
.

ديگر قاصدک ها
به دست ما.نميرسند!
چون شرم دارند
پيغام چند نفر را
به يک مقصد ببرند!!

.
.
.

اين روزها همه ميرن! اگر کسي اومد تعجب کنين... مشکوک ميزنه...!!!!

.
.
.

چه دنياي عجيبي ست ! هر وقت حرف ِ دلم را زدم ، دلت را زدم .. !!!!

.
.
.

بسيار تماشايي و آراسته اي / از رونق ماه آسمان کاسته اي
انگار نه انگار که مارا ديدي / از روي کدام دنده برخاسته اي

.
.
.

همبازي هايمان را تا وقتي دوست داريم،
که خوب مي بازند !

.
.
.

از تنها بودنم راضي نيستم ؛ اما …. خوشحالم که با خيلي ها نيستم … !!!

.
.
.

مرگِ يه رابطه از جايي شروع.ميشه که موبايل ها ميره روي سايلنت...

.
.
.
اينجا سرزمين واژه هاي وارونه است:
جايي که گنج, "جنگ" مي شود
درمان, "نامرد" مي شود
قهقه , "هق هق" مي شود
اما دزد همان "دزد" است
... درد همان "درد"
و گرگ همان گرگ...

.
.
.

خودت.باش
همه ي نقش ها قبلا گرفته شدند

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 254
  • آی پی دیروز : 716
  • بازدید امروز : 4,216
  • باردید دیروز : 21,711
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 62,198
  • بازدید ماه : 168,491
  • بازدید سال : 1,472,936
  • بازدید کلی : 7,672,238