loading...
دانلود آهنگ جدید - دانلود فیلم جدید - دانلود رایگان
آخرین ارسال های انجمن
مدیر سایت بازدید : 787 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (0)

 

اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر

 

سرقت میلیاردی از منزل ستاره لیگ برتری+عکس

یکی از ستاره های لیگ برتری با اتفاقی بد به استقبال تعطیلات لیگ برتری می رود.

"دارن بنت" ستاره آستون ویلا با یک اتفاق بسیار بد به استقبال تعطیلات کریسمس می رود. منزل این ستاره لیگ برتری مورد سرقت گرفت و دو اتومبیل بسیار گران قیمت و لوکس وی به سرقت رفت. اتومبیل رنجرور بنت بیش از 60 هزار پوند قیمت داشت و آئودی لوکس وی 80 هزار پوندی بود که تصاویر این اتومبیل های شیک را در ادامه می بینید:

مدیر سایت بازدید : 891 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

جنجال حضور بی‌روبنده‌ همسر شیخ/عکس

در عربستان سعودی پوشیدن روبنده برای زنان ضروری است. همسر یکی از شیوخ عربستان در حالی در تلویزیون حضور یافته است که روبنده نداشته و این مساله در عربستان جنجال به پا کرده است. اسلام دین تعادل و میانه روی است. هر کجا افراد دچار افراط و تفریط شوند عواقبش دامن گیرشان می شود. به همین دلیل است که امام جعفر صادق علیه السلام می فرمایند: لا جبر و لا تفویض بل امر البین الامرین.

حضور احمد بن قاسم الغامدی، رئیس پیشین هیأت امر به معروف و نهی از منکر در مکه به همراه همسرش، "جواهر بنت علی" در یکی از برنامه‌های شبکه تلویزیونی "ام بی سی" سروصدای زیادی به پا کرده است. موضوع محوری این برنامه "جائز بودن نمایان شدن صورت زنان" بود. آنچه جنجال فراوانی به دنبال داشته، نه تنها اظهارات این شیخ سعودی که نحوه حضور همسر وی در این برنامه بوده است. همسر او بدون روبنده‌ که پوشیدن آن برای زنان در عربستان الزامی است و همچنین با آرایش در این برنامه شرکت جست. او مورد گفت‌وگو نیز قرار گرفت. مرکز شبکه تلویزیونی ام بی سی در دوبی است.

مدیر سایت بازدید : 665 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

 ۱۲۵ میلیارد تومان بی‌نتیجه خرج می‌شود؟

نتیجه به سرانجام نرسیدن تحقیق و تفحص‌ها، به جز ‌اینکه زمان و انرژی زیادی از دست‌اندرکاران و مجریان دو قوه می‌گیرد، ‌فشار مضاعفی را بر جامعه اعمال می‌کند و این مردم هستند که با تحمل این هزینه‌های کلان، تاوان بی‌سرانجامی تحقیقات انجام شده و نشده را می‌پردازند.

بودجه سنواتی امسال کشور نیز بموقع تقدیم مجلس شورای اسلامی شد؛ اما با نگاه به جداول و آمار و ارقام موجود در بودجه تقدیمی، مواردی وجود دارد که به نظر می‌رسد در نگارش ‌یا محاسبه‌اش، آن گونه که باید دقت نظر نشده و یا اینکه نگارندگان بودجه در صدد تصحیح آن در حین بررسی لایحه در کمیسیون تلفیق شده است، زیرا از این طریق فرصتی نیز نصیب بودجه نویسان و اهالی مجلس نشین می‌شود تا موارد ناقص‌ منتقی کامل شود.

به گزارش «تابناک»، در تهیه و نگارش بودجه، معمول ‌این است، نهادهایی که مستقیم زیر نظر دولت هستند، بودجه خود را پیشنهاد می‌دهند و مبالغ مورد نیاز پس از بررسی در معاونت راهبردی تقدیم مجلس می‌شود؛ یکی از این نهاد‌ها، مجلس شورای اسلامی است که بار دیگر بودجه خود را از راه همین لایحه به مجلس می‌آورد.

مدیر سایت بازدید : 930 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

زن الجزایری درحال جنگ با داعش+تصاویر

بانوی ۴۸ ساله الجزایری گفت: کوبانی را مانند میهنم الجزایر دوست دارم و حاضرم تا آخرین نفس از آن بجنگم.

شبکه تلویزیونی الخبر در برنامه «عن قرب» (از نزدیک) گزارشی درباره یک زن الجزایری پخش کرد که در شهر کوبانی (عین العرب) در کنار مدافعان کُرد این شهر به مقابله با تروریست‌های داعش برخاسته است.

این زن الجزایری با وجود اینکه هفت سال خانواده خود را ندیده، اما همچنان بر ایستادن در کنار کرد‌ها در جنگ علیه داعش و القاعده اصرار می‌کند.

مدیر سایت بازدید : 839 یکشنبه 23 آذر 1393 نظرات (0)

آرمین 2afm مجوز گرفت

اعطای این مجوز را باید سرآغازی بر فعالیت قانونی رپ فارسی و سرفصل جدیدی در موسیقی ایران بدانیم چرا که طبعا ورود آلبوم‌های مجاز خوانندگان زیرزمینی به بازار و برگزاری کنسرت‌های رپ توسط چهره‌های مطرح این حوزه تاثیر فراوانی را بر موسیقی ایران خواهد گذاشت.

اعطای این مجوز را باید سرآغازی بر فعالیت قانونی رپ فارسی و سرفصل جدیدی در موسیقی ایران بدانیم چرا که طبعا ورود آلبوم‌های مجاز خوانندگان زیرزمینی به بازار و برگزاری کنسرت‌های رپ توسط چهره‌های مطرح این حوزه تاثیر فراوانی را بر موسیقی ایران خواهد گذاشت.

اخبار,اخبار فرهنگی,آرمین 2afm مجوز گرفت

تعداد صفحات : 1304

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 6516
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 41
  • تعداد اعضا : 1175
  • آی پی امروز : 531
  • آی پی دیروز : 716
  • بازدید امروز : 10,502
  • باردید دیروز : 21,711
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 68,484
  • بازدید ماه : 174,777
  • بازدید سال : 1,479,222
  • بازدید کلی : 7,678,524